داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

شکست توس مسیر مشهد در لیگ برتر بدمینتون| امیدوار به آینده این مسیر

  • کد خبر: ۸۸۶۹۰
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
شکست توس مسیر مشهد در لیگ برتر بدمینتون| امیدوار به آینده این مسیر
«توس مسیر» در ابتدای راه دور برگشت لیگ برتر بدمینتون شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ برتر بدمینتون امسال برای مشهدی‌ها حال‌و‌هوای دیگری دارد. قهرمانی فصل گذشته تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در لیگ دسته‌یک سبب شد تا امسال مشهد یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد؛ لیگی که قطارش حالا از ایستگاه نیم‌فصلی به حرکت در‌آمده و تیم توس‌مسیر مشهد، پنجشنبه گذشته در اولین بازی دور برگشت در خانه در دیداری نزدیک مقابل میهمانش تن به شکست داد.

شکستی که البته چندان به کام مشهدی‌های حاضر در سالن خانه بدمینتون مشهد تلخ نیامد و حاضران در سالن با تشویق ستاره‌های جوان تیمشان سالن را ترک کردند. توس‌مسیر ۳‌بر‌۲ بازی را به «چادر‌ملو» اردکان واگذار کرد تا همچنان در جایگاه ششم جدول هشت‌تیمی مسابقات باقی بماند. با‌این‌همه نکات امیدوارکننده‌ای از نمایش شاگردان سعید بابیانی در تیم مشهد وجود دارد که می‌توان به آینده این تیم دل خو‌ش کرد.

باخت نزدیک، برد بومی

توس‌مسیر امسال با تیم‌های شهرداری شهر‌بابک، چادر‌ملو اردکان، نماینده اراک، نماینده سیستان‌و‌بلوچستان، پروتئین‌۹۹ البرز، دانشگاه یزد و رعد پدافند قم در لیگ برتر بدمینتون حاضر است؛ هشت‌تیمی که شاید بتوان به‌جرئت گفت تنها‌تیم ۱۰۰‌درصد بومی در میانشان همین تیم شهر مشهد است که از یکی‌دوجین بازیکن جوان و بعضا نوجوان تشکیل شده است. شاگردان سعید بابیانی که یکی از بازیکنان باتجربه این تیم است، در این فصل تا‌به‌اینجا در ۸ بازی ۵ شکست داشتند و در ۳ بازی به پیروزی رسیدند. آن‌ها این هفته در شروع دور برگشت در‌حالی بازی را ۳‌بر‌۲ به تیم اردکانی واگذار کردند که در بازی رفت برابر همین تیم تن به شکست ۴‌بر‌۱ داده بود.

جوان‌هایی برای آینده

تیم جوان مشهد در مسابقات امسال برای هیچ حریفی ساده نبوده است. چنان‌که تمام بازی‌های این تیم در مشهد بازی‌های نزدیک و تماشاگرپسندی بوده که اگر حتی با باخت مشهدی‌ها همراه شده، اما هواداران را راضی به خانه فرستاده است. در‌این‌میان جوان‌گرایی و بومی‌گزینی توس‌مسیر، مهم‌ترین ویژگی این تیم است، چنان‌که در یک اتفاق جالب و مبارک، همین هفته پیش ۵ بازیکن از مشهد به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که چهارتای آن‌ها بازیکنان تیم توس‌مسیر در لیگ برتر بودند.

محمد زرچی، مهدی رضایی، امیررضا بیانی و سینا سالاری بازیکنان جوان توس‌مسیر هستند که به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند. ارزش این اتفاق وقتی زیادتر می‌شود که بدانیم استان خراسان‌رضوی بیشترین نماینده را از میان همه استان‌ها در تیم ملی جوانان دارد. نماینده پنجم استان هم امیر حاج‌ملک است که او هم از تیم توس‌مسیر امسال به کرمان رفته و برای این تیم در لیگ برتر بازی می‌کند.

امیدوار به برد در البرز

تیم بدمینتون توس‌مسیر مشهد هفته آینده پنجشنبه در چهارچوب بازی‌های هفته نهم باید در خانه حریف به‌مصاف پروتئین‌۹۹ البرز برود؛ تیمی که در بازی رفت به نماینده مشهد ۵‌بر‌۰ باخته است و به نظر توس‌مسیر کار سختی در استان البرز در پیش نداشته باشد. تیم شهرداری شهر‌بابک و رعد پدافند قم تیم‌های اول و دوم جدول هستند و تیم توس‌مسیر مشهد فعلا در جایگاه ششم جدول هشت‌تیمی مسابقات لیگ برتر امسال قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->